Știri

Femeia moare după o dușă nazală presupus inofensivă

Femeia moare după o dușă nazală presupus inofensivă


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Dușa nazală cu apă de la robinet: femeia moare din cauza amebei care consumă creier

Dușurile nazale sunt de fapt utile dacă doriți să tratați infecția sinusurilor. Dar sunt utilizate incorect pentru riscurile pentru sănătate. Ca o femeie americană mai în vârstă, care probabil a contractat amebele care consumă creier ca urmare a acestui tratament, ceea ce a dus la moartea femeii.

Utilizarea necorespunzătoare a unei dușuri nazale

În Statele Unite, o femeie a murit un an după ce a folosit greșit o dușă nazală. Potrivit rapoartelor presei, tânărul de 69 de ani din Seattle (statul Washington) a folosit apă de la robinet în loc de apă sterilă recomandată sau o soluție salină. Acest lucru aparent a permis ca amebele care consumă creier să intre în corpul ei, ceea ce a dus la moartea femeii. Revista „Boli infecțioase” raportează în prezent cazul care s-a întâmplat puțin mai devreme.

Moarte cu Amoeba

În ultimii ani - în special din SUA - au fost raportate cazuri în care oamenii au fost uciși de amebele.

De exemplu, o femeie din California a murit după ce a făcut baie în piscină, deoarece a prins parazitul Naegleria fowleri.

Acest tip de amoeba a fost responsabil și pentru moartea unei fetițe de 18 ani din Carolina de Nord. Tânăra se infectase în timp ce înota în lac.

Cazul de stat din Washington descris acum este primul asociat cu irigații nazale improprii, potrivit unui raport al Seattle Times.

A început cu o rană pe nas

Amoeba găsită la femeia din Seattle a fost Balamuthia mandrillaris, care poate provoca o infecție cerebrală foarte rară și aproape întotdeauna fatală peste câteva săptămâni sau luni, relatează CNN.

În vârstă de 69 de ani, infecția a început cu o rană ridicată și roșie pe podul nasului ei.

Medicii au crezut că este vorba de o erupție cutanată și au prescris un unguent de antibiotice, dar nu a fost o ușurare. De-a lungul unui an, dermatologii au căutat o cauză.

Apoi partea stângă a corpului femeii a început să tremure. Avea o formă care îi slăbise brațul stâng.

A fost apoi dusă în camera de urgență a Centrului Medical Suedez din Seattle, unde un tomograf a arătat o leziune anormală în creierul ei, indicând o tumoare, astfel că medicii au trimis o probă de țesut pentru testare.

În următoarele zile, mai multe scanări au arătat că tot ce se întâmplă în creierul ei se agrava. Masa a crescut și au apărut leziuni noi.

Operația a adus claritate

În cele din urmă, medicii de la spital au decis să facă o intervenție chirurgicală la creier. A arătat că ceva mult mai periculos decât o tumoră se întâmpla.

„Când am operat la această femeie, o secțiune din creierul ei de dimensiuni mari de minge de golf era terci de sânge”, a spus Dr. Charles Cobbs, neurochirurg la Centrul Medical Suedez, într-un interviu telefonic cu „Seattle Times”.

„Erau amebe peste tot care mâncau celule ale creierului. Nu aveam habar ce se întâmplă, dar când aveam țesutul propriu-zis, puteam vedea că era ameba. "

Conform informațiilor, pacienta a murit o lună mai târziu din cauza organismelor rare care i-au intrat în creier.

Alimentarea cu apă nu a fost testată

Medicii presupun că ameba ar putea intra în corpul ei prin dușul nazal pe care femeia l-a folosit anul trecut din cauza unei infecții a sinusurilor.

Conform informațiilor, apa de la robinet, în vârstă de 69 de ani, a folosit apa pentru robinet și nu apa sterilă sau o soluție salină, așa cum este recomandat.

Cu toate acestea, medicii au mai declarat că nu pot asocia cu siguranță infecția cu irigația nazală, deoarece alimentarea cu apă a locuinței lor nu a fost testată pentru amoeba.

Potrivit Dr. Cobele nu pot fi infectate prin simpla înghițire a apei contaminate cu amebene. Potrivit experților, acest lucru este foarte posibil prin nas.

Organisme periculoase s-ar putea răspândi în nord

Infecția femeii este a doua din Seattle, prima raportată în 2013.

După un studiu publicat în noiembrie în revista „Boli infecțioase clinice”, cercetătorii au realizat pentru prima dată că acest tip de amebă poate provoca boli la om.

Acest raport a constatat că au fost raportate în SUA un număr de 109 cazuri de amebă între 1974 și 2016. 90% dintre aceste cazuri au fost fatale.

Amoebele sunt organisme unicelulare, dintre care unele pot provoca boli. Pe măsură ce prospera în soluri și apă caldă, există îngrijorare că infecțiile fatale din cauza încălzirii globale s-ar putea răspândi în nord.

Organismele sunt adesea găsite în America de Sud și America Centrală, dar acum sunt mai susceptibile să supraviețuiască în alte zone, de obicei mai reci, precum Washington.

Această preocupare este împărtășită de Dr. Cynthia Maree, medic de boli infecțioase de la Centrul Medical Suedez, care a fost coautor de studiu de caz al pacientului.

„Având în vedere mortalitatea asociată cu această infecție, am sperat că am greșit. Dar frica mea era că aveam dreptate ”.

Dr. Cobbs însă „nu crede că vor exista mai multe cazuri în viitor. Cel puțin sper că este ”. (Anunț)

Informații despre autor și sursă


Video: Yenidoğan bebeklerde burun açma (Iulie 2022).


Comentarii:

  1. Wyciyf

    Ai supraestimat.

  2. Saxan

    Am găsit site cu întrebările dvs.

  3. Eachan

    În opinia mea, recunoașteți greșeala. Mă ofer să discut despre asta.

  4. Arashikree

    Vă mulțumesc foarte mult pentru informații, acest lucru merită să țineți cont, apropo, nu am putut găsi nimic sensibil pe acest subiect nicăieri în net. Deși în viața reală de multe ori am dat peste faptul că nu știam cum să mă comport sau ce să spun când a venit la ceva de genul acesta.

  5. Laudegrance

    Am șters mesajul

  6. Kade

    Tal did not hear

  7. Daiktilar

    Ce subiect inegalabil



Scrie un mesaj