Știri

Intoxicații cu monoxid de carbon: Două femei au ieșit în vizită la un shisha bar

Intoxicații cu monoxid de carbon: Două femei au ieșit în vizită la un shisha bar



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Mai multe persoane suferă de intoxicații cu monoxid de carbon într-un bar shisha - 2 femei ies

În weekend, două femei dintr-un bar shisha din Saxonia Inferioară au trecut de la intoxicații cu monoxid de carbon și au trebuit să fie duse la un spital. Mai mulți alți oaspeți au fost nevoiți să primească îngrijiri medicale.

Niveluri crescute de monoxid de carbon măsurate

În noaptea de sâmbătă spre duminică a avut loc o desfășurare pe scară largă de pompieri, servicii de salvare și poliție într-un bar shisha din Peine, Saxonia Inferioară. Conform unui mesaj care a fost publicat pe „portalul de presă”, s-au măsurat nivelurile crescute de monoxid de carbon în bară shisha. Potrivit informațiilor, două femei invitate ale barului au ieșit scurt și au fost aduse la ambulanță la spitalul Peine.

Barul Shisha a fost închis temporar

Alți opt invitați care s-au dovedit că au crescut foarte mult nivelul de monoxid de carbon au primit îngrijiri medicale la fața locului.

La fața locului se aflau un număr de 12 ambulanțe, două vehicule de ambulanță și 41 de pompieri, precum și două mașini de patrulare.

Potrivit poliției, barul shisha a fost închis temporar și a fost inițiată o anchetă.

Pericol mortal

Intoxicații cu monoxid de carbon din fumatul de narghilea a fost raportată de mai multe ori în trecut.

Prin urmare, experții în domeniul sănătății au solicitat detectoare de monoxid de carbon pentru barele de shisha.

Intoxicațiile provoacă simptome precum dureri de cap, amețeli, bătăi rapide ale inimii, scurtarea respirației, greață și pierderea cunoștinței și chiar moartea din cauza sufocării.

Surse diferite de monoxid de carbon

"Monoxidul de carbon (termenul tehnic chimic: monoxidul de carbon) provine din arderea materialelor carbonace în condiții de temperatură ridicată și cu un nivel scăzut de oxigen", explică Centrul de Informații despre otravă Nord (GIZ-Nord).

Surse comune de pericol sunt șemineele al căror sistem de ventilație nu funcționează suficient de bine și încălzitoare cu gaz defecte.

Intoxicația cu monoxid de carbon din pelete de lemn este de asemenea posibilă.

Grilele și încălzitoarele de terasă pot deveni, de asemenea, un risc - și, de asemenea, bare cu narghilea. (Anunț)

Informații despre autor și sursă



Video: INTOXICAŢI CU MONOXID DE CARBON! (August 2022).